Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@littlebabybling.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

gebruik/wassen

Wij doen ons uiterste best om de items in topconditie aan u te leveren. Tijdens het verpakken controleren wij altijd alle items. Toch kan het zo af en toe voorkomen dat wij iets niet hebben gezien met de controle. Controleert u daarom altijd bij ontvangst uw artikel(en) en neemt u contact met ons op binnen 24 uur als er iets niet goed is met een item. Neem u bij constatering van een gebrek niet het item in gebruik/wassen i.v.m. eventuele garantie.

De onderstaande klachten vallen niet binnen onze garantie:

– Uitzonderlijke slijtage
– Eventuele halen / hapers controleer het item vóór het dragen/wassen, dit kunnen wij niet meer controleren na dragen
– Loslaten van pailletten, glitters, print, knopen, voering, ritsen etc.
– Pillen (Pillen is een plaatselijke wrijving tussen stoffen. Hoe snel en erg een stof gaat pillen, hangt niet af van de kwaliteit van het item, maar van welk materiaal de stof gemaakt is. Wol is bijvoorbeeld veel gevoeliger voor pillen dan andere stoffen)
– Het loslaten van stiknaden/(lock)randen, controleer het item vóór het dragen/wassen. Indien naden/voeringen losraken na dragen valt dit niet onder de garantie.
– Water, val of stootslijtage
– Beschadiging of door het niet houden aan de wasvoorschriften
– Er wordt géén wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid, omdat wij niet kunnen controleren of het artikel op de juiste manier gewassen is.
– Allergische reactie op stoffen.

Heeft u een klacht? Stuur ons een e-mail naar info@littlebabybling.nl met uw ordernummer, naam artikel, reden van de klacht en een duidelijke foto. Wij zullen hierna zo spoedig mogelijk met een reactie komen.

De waardering van littlebabybling.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 125 reviews.